Wednesday, January 03, 2007

Nyårslöften.

Egentligen är det ganska löjligt med nyårslöften..Börja ett nytt liv med nya vanor kan man ju göra när som helst...Jag ska i alla fall försöka att genomföra mitt löfte till mig själv...Att gå på Friskis och Svettis minst 2 ggr i veckan..För att det ska bli något genomgripande behövs det 3 ggr..Men jag kan ej lova att jag håller det löftet..för det är jobbigt att klä på, klä av.. Jag vill helst inte ha något nytt liv dock, tack och lov, men gärna en förbättrad version av det jag redan har. 2006 är slut och på något sätt summerar jag året för mig själv vilket därmed får mig att tänka på vad jag önskar från 2007. Även om tiden egentligen bara går vidare när det blir ett nytt år så är det ändå skönt med lite av ett avslut och en ny början. Så mitt ledord för 2007 kommer att vara Mod.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hundarna är fina ..men är det klokt att klä på en hund i päls..dom har ju egen päls..

January 04, 2007  

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com