Wednesday, October 04, 2006

Sony Ericsson Mobil

Jag har köpt en ny mobil. En "Sony Ericsson k8000i". Så nu har jag fullt sjå att lära mig alla turer på knapparna...Men det är fantastiska saker jag kan göra. Jag köpte mobilen, efter att jag läst i ett häfte från Udens Batteri och Hörselteknik, (jag har ju hörapparater) att det fanns BLUETOOTH MOBILTELEFON-HEADSET FÖR HÖRSELSKADADE... Anpassad till hörapparat med teleslinga kr 1.686:00 (inte billigt) jag har inte köpt den än jag ska lära mig mobilen först. Då ska jag kunna använda min mobiltelefon upp till 10 meters avstånd-helt trådlöst även om jag har telefonen i fickan eller portföljen.Så jag köpte Sony Ericsson K800i med Bluetooth-system. Och jag kan sätta på högtalare när jag ringer ett samtal.Jag kan sända bilder till min blogg på internet..jag kan läsa nyheter på vebben..jag kan ladda in musik, och samtidigt är det en kamera med 3.2 pix..det går att spela in en videosnutt, det finns bildalbum..Jag kan messa med mina vänner..och skriva mail..Ja det finns massor med detta lilla underverk Så gå in här på min blogg och köp en. Just nu SUPERPRIS

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sökte på nätet om hörselskador och hörapparater och kom hit. Kul artikel och perfekt att du hittat ett hörselhjälpmedel som fungerar//KJ.
http://www.audionomerna.se

November 26, 2006  

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com