Monday, September 18, 2006

Jag har varit mest på landet denna sommar, det har verkligen varit en härlig sommar. Gräset har jag fått klippt varje vecka, för det har ju varit så mycket sol, och faktiskt regn emellanåt. Så ingen brun gräsmatta i år. Men fy vad mycket mask och bladlöss jag haft. Jag har en Hortensia-buske som för första gången har blommat med runda klasar fulla med vita blommor. Varje år har Öronvirveln lagt ägg på busken så på våren när bladen har spruckit ut, har bladen blivit uppätna. Jag har sprutat med såplösning men inget har hjälpt. Hoppas att de små äcklen försvinner. Jag får vara som en hök över busken.
Jag var på väg hem, då Oscar Golf la av, oljelampan skrek i högan sky, så jag fick ringa efter bärgning. Det här var en Fredag, Jag hör ju så dåligt i telefon, så jag sände ett sms till Diana att ringa Benny, som inte bor så långt ifrån där jag var, om han kunde hjälpa mig, det kunde han ej, han hade tagit sig en grogg. Diana och Stefan kom, Diana satte sig i min bil,och Stefan drog oss till Västerås och det gick i en hiskelig fart 70km, den högsta hastigheten är 40km. Vi försökte ringa till Stefan men fick inget svar, så det var bara att hänga med. Jag har sålt Oscar som är 22 år för 2500:-.Och så har jag köpt en Felicia årsmodell 2000 som bara gått 2364mil.Till ett mycket bra pris.
OSCAR FELICIA

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com