Monday, December 18, 2006

Funderingar

I dag lyser solen....på min balkong visar termometern på 3gr minus..och jag blir mycket gladare när solen lyser..då får jag mer energi, att göra saker , jag har gjort två stora Änglar och en liten Ängel..den vart så söt..den ena ska Britt få i julklapp..de andra två ska jag nog ha själv.. Jag har tovat så många Änglar men har ingen själv..Nyss kom brevbäraren ..jag trodde det skulle vara en hel dråse med julkort..pyttsan heller bara ett..men bra det..Men i stället kom det en till "Allt i Hemmet"..jag skulle ju bara ha tre tidningar ..så skickar de på mig ytterliga två tidningar..Jag får ringa upp och fråga vad de menar..Men det är så att..får de lilla fingret så tar de rackarna hela handen..nej nu ska jag åka iväg och vara barn och hundvakt..Stefan du ska ha tack för detta.."ja du vet".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com