Friday, December 08, 2006

2 Advent på Söndag

Nu har nästan en vecka gått ..och på Söndag är det andra advent..och inte många dagar kvar på det gamla året...Så jag får summera hur år 2006 har varit för mig..jag ska återkomma till det senare. ******************************************************************************** I dag har jag dammat, dammsugit..dammsuga det är inte mitt bästa göromål..för det tjuter i mina hörapparater..och stänger jag dom så känns det som jag är i en glaskula...så det får bli en gång i veckan. Annars är det ett evigt plockande med allt..Jag har klippt ner min "Vandrande Jude" har haft den i 30 år..törs aldrig kasta ut den..(Skrockfull).. .då kan det bli svält och armod. inte för att jag är rik på pengar, men jag har alltid klarat mig..det är nog för att jag har juden kvar. I morgon åker jag till Stockholm..blir Meryl Streep film på Lördagen, och Julmarknad på ett slott på Söndag. ********************************************************************************

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com