Friday, November 24, 2006

Smycken

  • Här finns underbara smycken ..gå in på Tradera och lägg ett bud.
  • Purpurfärgat smyckeset ..ligger nu i 225:-
  • Otroligt vackert smyckeset bestående av halsband och örhängen i blått! Handgjort och importerat från USA. Smyckena är nickelfria och håller hög kvalité. Kedjan mäter 39 cm och mittenpartiet mäter ca 9 cm. Örhängena mäter ca 2,5 cm och är för hål i öronen. ligger nu i 91:-
  • White Crystal Pearl Butterfly Choker Necklace
  • regelbar kedja 36-43 cm +spetsen är lite stretchig - cameo 30x30 mm - otroligt vackert handgjort smycke från usa... - bara bjud och vinn - perfekt julklapp - ligger nu i 36:- kr
  • Viktorianskt med svart sammetsband ligger nu i 11:-
  • Det allra senaste och hetaste,precis landat från USA. ALLT jag har är Fabriksnytt och alltså aldrig använt. Utsökt Kvalite är det som gäller. 1:- utrop som jag oftast har är lite förvillande förstås,men jag vill gärna att ni köpare får ha lite kul De flesta smycken är handgjorda,unika också eftersom jag sällan har 2 exemplar av samma smycke..eventuellt att jag får hem något senare
  • Du bjuder på ett nytt underbart och exklusivt handgjort halsbandset, halsband & matchande örhängen, ( örhängena är för hål i öronen) med Blue Simulated Diamond ligger nu i 94:-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com