Tuesday, November 21, 2006

Mitt foto i många fönster

I dag har jag gjort ett expriment med ett foto i många fönster ..jag ska prova med ett annat foto sedan..men nu vet jag principen i alla fall..väldigt kul..Grunden är mönstret som släpper igenom bakgrunden och hur jag väljer att omarbeta varje enskilt fönster. *********************************************************************************************** I kväll var Diana jag och Zandra på tjejkväll..vart bjudna på Mat och Dryck..cider och vin..på Runes Färg..Där fick vi insperation..till att måla och tapetsera med de nyaste influenserna ..Duro visade hur hur jag på ett enkelt sätt får slätt underlag när jag ska tapetsera..Kährs visade trender inom trägolv. Wallies ett nytt sätt att dekorera rum.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja det tycker jag ser bra ut..men det måste vara en riligare bild.ha det bra

November 28, 2006  

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com