Thursday, November 23, 2006

Lite ditt o datt.

Detaljbild ******************************************************************************************** Ibland vet jag inte vad jag vill..vissa dagar är så gråa, så trista , som nu i November..men så fort solen tittar fram..kan kreativiteten slå till igen.. Jag har hört att Kreativa människor behöver sällan motiveras - de har en inre drivkraft och blir aldrig uttråkade..De vägrar luta sig tillbaka.. De ligger i framkanten och det är precis det som krävs för att man ska bli framgångsrik och förbli det..det kan väl inte vara såååå många...som det bara rinner till för... det är bara ibland det kan rinna till för mig..och då gäller det att passa på alltså. ******************************************************************************************** För ett par veckor sedan, fick jag som kund hos La Redoute... gå in på Internet butiken deras, och inhandla och ekipera mig... under en halvtimme..för halva priset på hela deras sortiment..och efter en vecka fick jag postavin från posten, med mina klädespersedlar..jag köpte en väska..ett par stövlar ,en nattdräkt ett siden linne en fin jumper från Laura Clement.. ****************'**************************************************************************** där igen var det... jumpern var för liten.... Jag såg ut som en stoppad korv i den..sen var den så v-ringad så brösten bara vällde ut ..det lilla siden linnet ska ju också sitta under.. så sidenet och spetsen ska glutta fram, lite förföriskt..Jag sände tillbaka jumpern och bytte till större storlek ..har fått den idag..nu sitter den perfekt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com