Wednesday, October 31, 2007

En vacker dag

I dag var det så vackert väder, så jag tänkte att nu bara måste jag åka ut på landet, till min lilla stuga..och titta till lite..jag hade hällt upp vatten i dunkar för två veckor tillbaka ...och eftersom jag stänger elvärmen när jag inte är där så kan inte vattnet stå där, det fryser och plastdunkarna går sönder...
*************************************
Sen då kom jag på att jag här i stan, har jag en "Lövblåsare" i källaren, som jag fått för länge sedan av mitt X. Det fanns massor med löv på hela gräsmattan..Det gick som en dans med Lövblåsaren, det gick att ställa in att samla löven i påsen tillhörande lövblåsaren, eller att den blåste ut på löven. Titta på bilden vad bra det gick ...så jag slapp att kratta. Sen vart det en promenad runt mitt vackra Ljömsebo. Och en vacker höstbild för er att titta på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com