Monday, February 05, 2007

Blogger-Kolapps.

Carolina Lassbo har fått en blogger-kolapps verkar som att hon har gått in i väggen, det bara sprakar fula ramsor ifrån henne..jag tror nog att hon har fått datorvirus i hela kroppen..stackars liten, "men så där jävla dum får man bara inte bli" så man går tillbaka till 12 årings ramsor. Nog om det..Jag skulle också vilja vräka ur mej över vissa ..min tandläkare tex han kan ta betalt han,,jag behöver bara påpeka en liten olägenhet i mina gaddar så bara sprutar det pengar i hans huvud. Och han jobbar som fasiken ..han börjar se helt tärd ut..fort ska det gå ..När jag för tio år sedan fick honom honom i stället för min gamla tandläkare..var han i 35års åldern lugn och fin..vad är det som händer med människor..tandsten röntgen 850:-kr.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com