Friday, February 02, 2007

Active Bloggning

För 11 månader sen visste jag knappt vad en blogg var för något.Än mindre kände jag någon som bloggade.Jag tror faktiskt inte att jag gör det nu heller - om inte någon av mina vänner smygbloggar.Det skulle visserligen vara lite typiskt dem. Fast nej. Det hör nog inte vår generation till. Bakåtsträvarna. Dinosaurierna. '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Det står rätt mycket i tidningarna om blogging just nu. De ger konkreta tips hur man går tillväga för att få läsare till sin blogg. Det ska vara kort. Man ska vara aktiv. Vara inne på andras bloggar och kommentera. Lämna URL.Det är för mig en gåta hur folk hinner med att vara inne på alla bloggar som de verkar läsa dagligen. Och svara. Och skriva. Och kommentera. Jag har fullt sjå att hinna med att skriva mitt eget. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Nu på morgonen har jag tagit mig ett bad..det är så skönt att ha ett badkar..då slipper man att få fula tånaglar ..många som springer in i duchen...sköter inte sina tånaglar någor vidare..inte alla förstås, men en hel del..allrahelst män tror jag..jag brukar använda kaffesump som Peeling på hela kroppen det är lika bra som det dyraste som finns på den finaste parfymshop..Hyn blir som sammet, len och fin, räcker med två teskedar på hela kroppen "prova". Det här vart ju inte så kort precis

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com