Friday, October 20, 2006

Hårig Gurka

tijmne I dag känner jag mig som en stor hårig gurka..gammal, slapp, och jävlig..går raskt mot etterstupan..mörkt och regnigt..alla sitter inne och trycker i sina hålor eller också jobbar dom livet ur sig..Ja så kan jag känna mig ibland..jag hatar det här mörkret som nu kommer tidigare om dagarna..men det är ju tur att man kan aktivera sig ..sitta för länge framför datorn och skriva i den här jobbiga bloggen..som inte en enda kan skriva den minsta kommentar i.Jag chattar i bland på ett ställe som heter Mötesplatsen..Herre jösses vad mycket människor som söker efter en partner..och alla är så sparsmakade..det duger inte med vad som helst ,,man ska vara vacker,smal,smart,sportig,mullig,kramgo,sexig, ung, bra jobb pengar..Det är inte lätt att vara människa..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com