Wednesday, July 05, 2006

Min Trädgård.

Nu är det som härligast att vara i naturen.Jag har varit några dagar på landet. Från början var det bara en skogstomt med låga fina granar, lättskött när jag jobbade heltid. Men med tiden växte dessa granar till jätteträd..och släppte inte in en solgnutta. Så det vart avverkning av 30-40 granar av en granne som arbetar med skogs- averkning. Han fick granarna i ersättning för arbetet. Så jag har nu fått en ljusare tomt..och tycker att det är avstressande att sätta lite buskar och blommor.Och just nu blommar det som vackrast.Min Pionbuske blommar för fullt, och minaRiddarsporre är så fina..och jag har Akleja,Och Hostor gröna, med härligt stora
blad, jag tar bort blommen på Hostorna då blir bladen större..Och luktärterna kommer fint. Borstnejlikor satt jag som frön förra säsongen och dom blommar för fullt.Jag lägger ut en bilden så att den blir större och synligare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com