Saturday, June 17, 2006

Jag har varit ute i Stockholms skärgård några dagar..Jag var hos min barndoms-kamrat. Hon är alldrig kvar över natten i sitt sommarhus..utan åker fram och tillbaka med båten..Så hon tycker ju att det är toppen när jag är med, då kan hon ju ligga kvar..och det vart ju ett städande från morgon till kväll både ute och inne..så till kvällen var hon ganska trött och ilsken..Det kommer jag ihåg när jag fortfarande hade mens, veckan före då så var man ju på hugget, som en galning städade man ju och vart ilsken på alla som kom i vägen. Det tog många år att fatta att det var PMS..och det återkom ju varje månad. Men att bli så ilsken när man är äldre..det vet jag icke vad det heter??? Jag har inflamation i mina ryggmuskler det vill icke ge sig..men det fick jag sist när jag grejade i mitt sommarhus..så det är bara skit ibland..Jag tänkte jag skulle ut och dansa lite i sommar det kan jag ju glömma, i alla fall än så länge.Min kamrat har i samband med sitt hus påbyggt ett lusthus..där sover hon som en prinsessa med vattnet utanför sovrums-fönstret. Men ibland är det i alla fall någon gång kul att boka ett hotellrum och åka till någon svensk stad tex Göteborg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com