Sunday, May 28, 2006

I Dag Mors Dag

I dag kom mina flickor med respektive, och mina barnbarn Kalle och Zandra..Jag fick rosor och pengar...Jag bjöd på Schwarzwaldtårta, som Coop Forum sålde två för 49:-kr bra pris..Min son Jimmy kom ej ..han arbetade som vanligt.Jag läste några hemsidor där en del var bakfulla efter Lördagens svirande, tur att jag inte dricker. Jag skulle ta in och boka in på HOTELL för jag tycker att det kunde vara kul att åka till Stockholm själv och strosa omkring..men jag väntar nog på lite sommrigare väder. Jag ska ju också gå till tandläkaren och ta bort tandsten..jag skulle gärna vilja ha ett vitare smajl..det finns ett bra ställe där det är mycket billigare än tandläkaren tar. Nej nu ska jag gå och knyta mig hej svejs.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com