Saturday, May 06, 2006

NU HAR SOMMAREN KOMMIT

JA nu kommer alla vårblommor med explosionsartad fart, det hörs att det växer så det knakar i buskar träd, och på marken kryllar det av liv, myrorna har brått , och alla människor som bara slänger sig i solskenet och lapar in solen. Vi som bor i Sverige har haft en så lång vinter, trodde aldrig våren skulle komma. Jag promenerade med min dotters hund Olliver, i ett villa och radhusområde i dag Lördagen den 6 maj...och vi träffade så många hundägare som var ute och rastade sina hundar, det är väldigt poppis att ha hund, vi träffade nog 14 olika hundraser på våran runda.Husägare var ute och fixade på sina ägandes tomter..krattade och stod i, många med bar överkropp..och faktiskt en del med överviktiga hängmagar..tänk om kvinnorna skulle gå ut och se ut så..männen bekommer det inte. Jag hittade lite tjocka män bland våra kändisar..dom går säkert ut i schorts som sitter långt ner under magen..det finns ingen blyghet där inte.. Nu hamnade ju Marit Paulsen på samma bild vet ej varför ..det är kanske för att hon är så vacker och tystlåten, tror jag..och bara står där i köket med sina väl-lagade grytor, och sitt alltid stora bak...ja hon har nog storbak också......Jag ska se om vi kan få fram en vårblomma också..Så ärdet för sommaren bara att störta fram med fart och hålla i sig så alla Svenskar får en härlig semester och blir lite öppna och glada och släpper loss på alla måsten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com