Monday, October 01, 2007

Tema Mode

HÖSTENS MODE-TRENDER

Höstens modetrender är 60-talsnostalgi. Och det som gäller är grått och svart. Utgångspunkt är rymdmodet med bubbliga silverplagg och fyrkantiga uniforms- jackor. Annars gör det svarta comeback med stor stil. Modet klättrar i midjan Den stora förändringen i modebilden handlar snarare om proportioner. Hur byxorna och kjolarna fortsätter att klättra upp i midjan. Hur volym har blivit viktigare än färg och material. Ofta ser klänningarna BABY DOLL aktig ut som små flickklänningar på 50-talet. Jag är hopplöst otrendig, allrahelst om jag ser unga tjejer uppiffade till tänderna i det allra senaste. Då känner jag mig både gammal och otrendig. Men jag har lagt mig till med en egen trend ifrån secend hand. Hösten kommer med flera större trender. Sober och stram kontorstrend i minimalistisk anda leder tankarna tillbaka till 90-talet med svarta skräddarsydda plagg och androgyna intryck.Hösten kommer med flera större trender. Sober och s

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com