Friday, January 19, 2007

Jerka gav järnet.

Jag var på Västerås-Premiär igår på Jerry Williams show Ringside, När han kliver in på scenen så fullkomligt äger han den. med Shake rattle and roll, så visar han att han är Sveriges kung av rock`n´ rollen och fortsätter med låtarna Kansas City och Wild little Willy. Han får bli min Kung nr 2 efter Mick Jagger," Mina kungar av energi", kreativitet, och positiv utstrålning. Mellan låtarna då så berättar han anekdåter och minnen om allt från musiken, hundar och boxning, då vart ju jag helt utanför,fanns ju ingen slinga på Västerås Teater..fast det i foajen utlovades slinga för hörapparater. Fick också låna en slags Sennheiser set som det bara skrapade i," förbannat jävligt" alltså, när jag vet att det finns fungerande slingor att installera..har varit lika varje gång på Västerås Teater jag har varit där..då får jag sitta helt utanför..för deras okunnighet.Ja nog om det Jerry var superb. ********************************************************************************************* Här kan ni höra och se Falling In Lave med Moneybrother och Jerry. Och en ung Jerry ifrån 1963. Och här Jerry&The Boppers-Who´s gonna fallow you home.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cool sida. Hamnade här och har surfat runt på sidor om hörselskydd och olika produkter för personer med hörapparat. Nice site!

Hälsningar
Helena
http://www.audionomerna.se

January 19, 2007  

Post a Comment

<< Home

Sök privatpersoner
Namn/Telefonnr/Mobil

Gatuadress/Postort

eniro.se
BlogRankers.com